http://www.playbuzz.com

Τονωτικοί Χυμοί και Δροσιστικά Ροφήματα (Smoothies)

2
Μερίδες
1/5
Βαθμός Δυσκολίας
http://www.playbuzz.com
photo: http://www.playbuzz.com

Κατά το απογευματάκι, κάνα δίωρο μετά το μεσημεριανό φαγητό, εκεί που αισθάνεσαι ότι θέλεις κάτι λίγο γλυκό αλλά όχι αρκετά γλυκό μήπως και θεωρηθεί “κατάχρηση” είναι η ιδανική στιγμή για έναν φυσικό χυμό ή κρύο ρόφημα smoothie!

Το σπουδαίο με τους φρέσκους χυμούς είναι όχι μόνο ότι σου καλύπτουν την ανάγκη για γλυκό αλλά σε χορταίνουν και σου δίνουν μεγάλη δόση ενέργειας για να βγάλεις και το υπόλοιπο της ημέρας με ψηλά το κεφάλι. Καμιά φορά και το λιγότερο ευφάνταστο παρασκεύασμα χρειάζεται μια μικρή ανατροπή (twist) για να είναι περισσότερο ελκυστικό. Απαραίτητα “αξεσουάρ” για την παρασκευή χυμών/ροφημάτων είναι ο αποχυμωτής και το μπλέντερ.

Οδηγίες

  1. Στην περίπτωση της απλούστατης πορτοκαλάδας προσθέτω λίγο (ένα κομμάτι μόνο!) φρέσκο τζίντζερ κι ένα-δυο καρότα για περισσότερη γλύκα. Σε περίπτωση που έχω σταφύλια, φρέσκο ρόδι ή ακόμα και μήλο η γλύκα ενισχύεται περαιτέρω. Περιορίζομαι στα λίγα φρούτα για να μην χάσω τη γεύση, αλλά περί ορέξεως…
  2. Εναλλακτικά, φτιάχνω ένα κρύο ρόφημα (smoothie) με φρούτα εποχής και παγωμένο γάλα. Ας πούμε, ένα-δυο παραγινωμένες μπανάνες, λίγο κανέλα ή φρεσκοτριμμένο μοσχοκάρυδο με μισό ποτήρι καλά κρυωμένο γάλα θα μου δώσει ένα υγιεινό και πολύ εύγευστο smoothie!
  3. Τέλος, αν θέλω ένα πράσινο smoothie τοποθετώ στο μπλέντερ 2-3 ακτινίδια με λίγα φύλλα φρέσκου σπανακιού (ή ρόκας) και λίγη μέντα (ή δυόσμο) κι έχω ένα υπέροχο κι ευεργετικό smoothie. 

Δεν χρειάζεται να αναφέρω βέβαια πόσο αγαπητά είναι όλα αυτά στα παιδιά, πόσο όμορφο και δημιουργικό είναι να τα φτιάχνουμε παρέα τους, ενισχύοντας έτσι την σχέση τους με την μαγειρική αλλά και με την υγιεινή διατροφή.

Κι ας μην ξεχνάμε «ουκ εν τω πολλώ το ευ» ακόμα και στην κουζίνα!

Rate