Πίτα λαχανικών (με χαμηλά λιπαρά)

12
Μερίδες
3/5
Βαθμός Δυσκολίας
Έτοιμη η πίτα λαχανικών!Αυτή η πίτα είναι μία από τις καλύτερες γιατί συνδυάζει την απλότητα με την ελαφρότητα! Ως πίτα είναι ελάχιστα επιβαρυμένη αφού περιλαμβάνει πολλά λαχανικά (τα οποία ψήνονται πρώτα στον φούρνο σε λαδόκολλα για να αποκτήσουν ελαφρά καπνιστή γεύση), λίγο τυρί, ενώ δεν προστίθεται καθόλου λάδι πέραν των λιπαρών που περιέχει η ζύμη. Σχετικά με την ζύμη, μπορώ να χρησιμοποιήσω είτε έτοιμη ζύμη όπως κουρού ή σφολιάτα είτε ακόμα καλύτερα να ετοιμάσω την δική μου, σπιτική.
Οδηγίες Παρασκευής:
Αχνίζω τα ψιλοκομμένα μανιτάρια στο αντικολλητικό τηγάνι μέχρι να πιουν όλα τους τα υγρά, σε υψηλή θερμοκρασία με αλάτι και πιπέρι. Τα τοποθετώ στην άκρη να κρυώσουν.
Αραδιάζω τα υπόλοιπα ψιλοκομμένα λαχανικά στο ταψί (με την λαδόκολλα) και τα ψήνω στο grill για 10-12’ σε μέτρια θερμοκρασία (3/5), μέχρι να μαλακώσουν δίχως να λιώσουν, ούτε να αρπάξουν. Κατά την διάρκεια του ψησίματος ανακατεύω 1-2 φορές προκειμένου να ψηθούν όλα ομοιόμορφα. Τ’ αφήνω στην άκρη να κρυώσουν.
Τα λαχανικά ψήνονται στον φούρνο στην λαδόκολλα.
Τα λαχανικά ψημένα στον φούρνο.Σε ένα μεγάλο μπολ τοποθετώ το τυρί με τον δυόσμο κι ανακατεύω. Στην συνέχεια προσθέτω και τα λαχανικά κι ανακατεύω ελαφρά.
Η φέτα με τον δυόσμο.
Μπερδεύω την φέτα με τα λαχανικά.Αλείφω την βάση του pyrex με το λάδι και στρώνω το πρώτο κομμάτι της ζύμης (σπιτικής ή έτοιμης) στο κάτω μέρος. Στην συνέχεια τοποθετώ την γέμιση των λαχανικών και σκεπάζω με το άλλο μισό κομμάτι της ζύμης.
Αφού τοποθετήσω το δεύτερο κομμάτι από πάνω, γυρίζω τις άκρες προς τα μέσα (δίχως να σχηματισθεί χονδρός όγκος) ώστε να σφραγιστεί η ζύμη.  Τέλος, αλείφω την επιφάνεια της πίτας με το γάλα και χαράσσω την πίτα σε φέτες.
Φουρνίζω την πίτα στους 190°C (πάνω κάτω αντίσταση) για 60’ περίπου παρακολουθώντας το ψήσιμο, ώστε να μην αρπάξει.Έτοιμη η πίτα λαχανικών!
Η πίτα με τα λαχανικά από μία άλλη πλευρά...
Η πίτα λαχανικών με (πολύ!) χαμηλά λιπαρά είναι έτοιμη.
Καλή επιτυχία…
Rate