Μπάρες δημητριακών με βρώμη (Νηστίσιμες)

Μπάρες δημητριακών με βρώμη (Νηστίσιμες)

18
Τεμάχια
2/5
Βαθμός Δυσκολίας
Oι περισσότερες μπάρες δημητριακών περιέχουν πρόσθετες γλυκαντικές αλλά και λιπαρές ουσίες τόσο για πρακτικούς λόγους (δέσιμο των υλικών) όσο και για ενίσχυση της γεύσης. Αυτές οι μπάρες δημητριακών όμως αποτελούν εξαίρεση, καθώς είναι απόλυτα υγιεινές, φυσικές, ελαφριές κι έχουν λίγα κι απλά υλικά. Α ναι, είναι και νηστίσιμες για όσους αποφεύγουν τα ζωικά συστατικά! Την γλύκα τους, την παίρνουν από τους χουρμάδες ενώ το πράσινο μήλο, προσθέτει την απαραίτητη υγρασία που απαιτείται για να ομογενοποιηθούν. Το άρωμα της κανέλας με τις θαυματουργές ιδιότητες, αφού βοηθά στην καλή λειτουργία του μεταβολισμού, είναι αισθητή ενώ τα καβουρδισμένα πεκάν με την βρώμη δίνουν μία γήινη και πλούσια γεύση. Τέλος η σοκολάτα από πάνω, αν και ελκυστική πολύ, είναι προαιρετική (όπως αν θέλω να δελεάσω μικρούς γευσιγνώστες…). Η συνταγή είναι από το blog brighteyedbaker.com και μου άρεσε πολύ!
Τρόπος Παρασκευής:
Προθερμαίνω τον φούρνο στους 175°C. Σε ένα ταψί τοποθετώ μία λαδόκολλα και στρώνω την βρώμη (ή το μούσλι) και τα κομμένα πεκάν. Τοποθετώ το ταψί στον φούρνο για 15’, ανακατεύοντας ενδιαμέσως 2-3 φορές, ωσότου ψηθούν τα υλικά και γίνουν ελαφρώς τραγανά.
Η βρώμη και τα καρύδια πεκάν.
Αφού ετοιμαστούν τα πεκάν και η βρώμη, διατηρώ την θερμοκρασία του φούρνου και στρώνω σε ένα μεταλλικό ταψάκι (30×13) ή τετράγωνο σκεύος (20X20) μία λαδόκολλα που να εξέχει περιμετρικά.
Τοποθετώ στο μπλέντερ (ή στο food processor) τα καβουρδισμένα καρύδια πεκάν με την βρώμη και προσθέτω τους χουρμάδες, την κανέλα και το αλάτι. Αν χρειασθεί τα χωρίζω σε δύο δόσεις και τα χτυπάω ωσότου να μην υπάρχουν μεγάλα κομμάτια, ανακατεύοντας ενδιαμέσως με μία σπάτουλα.
Τα υλικά στο blender.
Στην συνέχεια προσθέτω και τα κομμένα μήλα. Η διαδικασία αυτή απαιτεί λίγο χρόνο, καθώς τα υλικά έχουν την τάση να κολλάνε στο blender.
Προσθέτω στο τέλος και τα μήλα.
Αφού έχουν όλα αλεσθεί, μεταφέρω το μείγμα στο ταψάκι και το στρώνω με την σπάτουλα μέχρι να γίνει συμπαγές και να έχει ισομεγέθες πάχος.
Έτοιμο το μείγμα.
Απλώνω ομοιόμορφα το μείγμα στο ταψί.
Ψήνω το μείγμα για 20’ στους 175°C κι αφήνω να κρυώσει για 15’ ακόμα, προτού σχηματίσω τις μπάρες κόβοντας τες σε ίσα, μακρόστενα κομμάτια.
Αφού κρυώσουν καλά οι μπάρες, ζεσταίνω την σοκολάτα στον φούρνο μικροκυμάτων (ή σε μπεν-μαρί) και με ένα κουτάλι στάζω την λιωμένη σοκολάτα πάνω στις μπάρες όσο αυτές βρίσκονται στο ταψάκι. Τις τοποθετώ στην κατάψυξη για 10’, μέχρι να πήξει η σοκολάτα.
Κόβω τις μπάρες και τις καλύπτω με την σοκολάτα.
Αφού κρυώσει καλά κι η σοκολάτα, σηκώνω την λαδόκολλα από το ταψάκι και ξεχωρίζω τις μπάρες σε τεμάχια.
Μπάρες Δημητριακών Νηστίσιμες
Οι υγιεινές αυτές μπάρες διατηρούνται στην συνέχεια στο ψυγείο, ενώ μπορώ να τυλίξω την κάθε μία σε ένα κομμάτι λαδόκολλας προκειμένου να την πάρω μαζί μου. Και για όσους οι χαμηλές θερμίδες δεν είναι ζητούμενο, υπάρχουν κι οι διαχρονικές μπάρες δημητριακών…
Καλή επιτυχία!
Rate