Ζυμαρικά με Πέστο Κόκκινης Πιπεριάς

Ζυμαρικά με Πέστο Κόκκινης Πιπεριάς

4
Μερίδες
1/5
Βαθμός Δυσκολίας

Σε πρόσφατη κουβέντα που είχα με φίλη συζητούσαμε αν οι vegan επιλογές είναι αρκετά ενδιαφέρουσες αλλά κι αν διαθέτουν αρκετή ποικιλία συνάμα, κυρίως όμως αν πράγματι ξεφεύγουν από το δίπτυχο όσπρια – σαλάτα που κυριαρχεί ως γνωστόν στην ελληνική κουζίνα. Ιδού λοιπόν νέα vegan συνταγή που εκτός από ζυμαρικά ολικής άλεσης που μας χορταίνουν περισσότερο από τα κοινά ζυμαρικά, διαθέτει νόστιμη σάλτσα λαχανικών από ντοματάκια, πιπεριά Φλωρίνης, καβουρδισμένα κουκουνάρια και ρόκα. Το εν λόγω πέστο διαθέτει ιδιαίτερη νοστιμιά χάρη στην κόκκινη πιπεριά και μπορεί ν’ αντικαταστήσει το κοινό πέστο ή να χρησιμοποιηθεί ως εναλλαγή στα επίσης αγαπημένα  ζυμαρικά με πέστο αβοκάντο ή την καρμπονάρα με πέστο αρακά. Το πέστο ενδείκνυται για στριφτά ζυμαρικά ή σπαγγέτι και πιστεύουμε πως αποτελεί μια ευχάριστη και πολύ ενδιαφέρουσα εναλλαγή στη νηστίσιμη ή αλλιώς vegan διατροφή προσφέροντας μας ενέργεια και νοστιμιά.

ΥΛΙΚΑ:

Ingredients

Για το Πέστο Κόκκινης Πιπεριάς

  •           10-12 ντοματάκια
  •           1 μικρό κρεμμύδι
  •           2-3 σκελίδες σκόρδο (προαιρετικά)
  •           2 πιπεριές Φλωρίνης (έτοιμες, ψημένες από βάζο)
  •           30 γρ κουκουνάρια (κατά προτίμηση καβουρδισμένα)
  •           1 κσ ελαιόλαδο
  •           1 χούφτα ρόκα ή φρέσκο πλατύφυλλο βασιλικό

 

Για τα ζυμαρικά:

  •           350 γρ ζυμαρικά, ολικής άλεσης (ιδανικές οι βίδες)
  •           1,5 κγλ σκόνη από ζωμό κοτόπουλου ή λαχανικών
  •           ½-1 φλ νερό από τα μακαρόνια που βράζουν
  •           Αλατοπίπερο
  •           Λίγα φύλλα ρόκας ή φρέσκου βασιλικού, για γαρνιτούρα

ΟΔΗΓΙΕΣ

  1. Σε ένα πυρίμαχο σκεύος τοποθετώ τα ντοματάκια, το κρεμμύδι και το σκόρδο (προαιρετικά) με το ελαιόλαδο, αλατοπιπερώνω και ψήνω στον φούρνο στους 190°C μέχρι να πάρουν χρώμα και να μαλακώσουν για περίπου 25-30’.
  2. Κατόπιν, τοποθετώ σ’ ένα μικρό μπλέντερ τα ψημένα λαχανικά, τις πιπεριές Φλωρίνης (από το βάζο), τα κουκουνάρια, τα φύλλα ρόκας (ή βασιλικού) κι αλατοπιπερώνω λίγο ακόμα. (Εναλλακτικά, μπορώ ν’ αγοράσω φρέσκιες πιπεριές και να τις ψήσω με τα υπόλοιπα λαχανικά.) Αλέθω το μείγμα, δοκιμάζω την γεύση και κρατάω το πέστο κόκκινης πιπεριάς στην άκρη ωσότου το χρησιμοποιήσω.
  3. Ταυτόχρονα βράζω τα μακαρόνια σύμφωνα με τις οδηγίες παρασκευής τους προσθέτοντας τον ζωμό κοτόπουλου ή λαχανικών και λίγο αλάτι επιπλέον, ενώ κατά τον βρασμό κρατάω 1 φλ από το νερό τους για αργότερα. Σουρώνω τα μακαρόνια, τα επιστρέφω στην κατσαρόλα και ρίχνω όλο το πέστο κόκκινης πιπεριάς. Επειδή η σάλτσα είναι παχύρευστη προσθέτω λίγο από το βραστό νερό που έχω κρατήσει στην άκρη για να δέσει την σάλτσα λόγω του άμυλου που διαθέτει κι ανακατεύω. Σερβίρω τα ζυμαρικά με κομμένα φύλλα ρόκας ή φρέσκα φύλλα βασιλικού και φρεσκοτριμμένο μαύρο πιπέρι. Καλή όρεξη!

Rate