Ιδέες για σπιτικό σνακ και κολατσιό

Ιδέες για σπιτικό σνακ και κολατσιό

Αν έχετε βαρεθεί να δίνετε στο παιδί σας κάθε μέρα στο σχολείο το ίδιο σάντουιτς (αυτό, με το τυρί και τη γαλοπούλα) ή αν θέλετε κάτι νόστιμο και πλήρες για το γραφείο ή τη δουλειά (για να σταματήσετε επιτέλους να τρώτε απ’ έξω τυρόπιτες και σαλάτες), διαβάστε κάποιες προτάσεις για σπιτικό σνακ ή κολατσιό για να γίνουν οι επιλογές σας πιο διασκεδαστικές, υγιεινές και χορταστικές. Οι προτάσεις που ακολουθούν εστιάζουν σε φρέσκες, πρακτικές και νέες ιδέες που μπορούν να εφαρμοστούν με ευκολία καθημερινά. Για τα σάντουιτς και τα wraps προτιμάμε ψωμί, μπαγκέτα, φέτες του τοστ ή λιβανέζικες πίτες ολικής άλεσης, αποφεύγουμε τα πολλά αλλαντικά και φυσικά τις γλυκές επιλογές των κέικ και μπισκότων (που ούτως ή άλλως μπορείτε να βρείτε σε ποικιλία στο Dailycious). Καλή απόλαυση και καλές δοκιμές!

  1. Banana dog! Σάντουιτς που ετοιμάζεται με λιβανέζικη πίτα, αλείφεται με (σπιτικό φυσικά) φιστικοβούτυρο και τυλίγεται με μια ολόκληρη μπανάνα στη μέση. Η νέα ιδέα που μας έχει πάρει τα μυαλά, έχει γίνει viral στο σχολείο κι έχει προκαλέσει (θετικό) εθισμό στα παιδιά!

    http://www.reciperebuild.com
    http://www.reciperebuild.com
  2. Peanut butter and jelly sandwich, ο κλασικός τρόπος για να φάει κανείς σάντουιτς με (σπιτικό) φιστικοβούτυρο και μαρμελάδα.

    http://www.todayifoundout.com
    http://www.todayifoundout.com
  3. Αλμυρό κέικ με τυρί, ζαμπόν και μυρωδικά που ετοιμάζεται εύκολα, είναι ελαφρύτερο από τυρόπιτα και διατηρείται 3-4 μέρες στο ψυγείο.Αλμυρό κέικ
  4. Salad in a jar με φρούτα ή λαχανικά. Αυτή η νέα τάση (προτίμηση της κόρης μου) ετοιμάζεται σε βάζο, περιλαμβάνει ψιλοκομμένα φρούτα ή λαχανικά, ξηρούς καρπούς, σπόρους, κομματάκια τυρί, κρουτόν, σάλτσα γιαουρτιού για τα φρούτα ή λαδόξυδο για τα λαχανικά. Πρώτα τοποθετούμε στο πάτο του βάζου την σάλτσα, γεμίζουμε με τη ψιλοκομμένη σαλάτα από πάνω, διατηρούμε το βάζο στο ψυγείο κι ανακινούμε καλά να πάει η σάλτσα παντού πριν την καταναλώσουμε.

    http://www.backtoherroots.com
    http://www.backtoherroots.com
  5. Αλμυρά muffins γιατί τα μάφινς δεν είναι μόνο γλυκιά υπόθεση. Διαβάστε για αυτά που ετοιμάζονται με χαλούμι, δυόσμο, ηλιόσπορους και γιαούρτι. αλμυρά μάφινς
  6. Σάντουιτς τόνου. Δροσερό και πλήρες σάντουιτς με στραγγισμένο τόνο κονσέρβας, μαγιονέζα, γιαούρτι, ψιλοκομμένο άνηθο κι αγγουράκι τουρσί, λίγες σταγόνες λεμόνι, φρεσκοτριμμένο πιπέρι και τραγανά μαρουλόφυλλα.

    http://www.hellawella.com
    http://www.hellawella.com
  7. Μπάρες δημητριακών. Για τις ακαταμάχητες μπάρες δημητριακών υπάρχουν πολλές και διαφορετικές επιλογές για όλα τα γούστα όπως σπιτικές μπάρες δημητριακών (οι απλές), εύκολες μπάρες δημητριακών (με 4 υλικά), μπάρες δημητριακών χωρίς ψήσιμο, μπάρες δημητριακών με βρώμη αλλά και τρουφάκια ενέργειας με ξηρούς καρπούς και φρούτα. Δοκιμάστε τη γεύση που σας ταιριάζει καλύτερα!μπάρες δημητριακών
  8. Γαλλική μπαγκέτα με αβοκάντο. Αν είσαστε χορτοφάγοι ή λάτρεις του αβοκάντο ετοιμάστε μπαγκέτα ή σάντουιτς με αβοκάντο, φέτες ντομάτας, λίγες σταγόνες ελαιόλαδο, χυμό από lime, φρέσκο κόλιανδρο, αλάτι και φρεσκοτριμμένο πιπέρι. (Εδώ που τα λέμε το αβοκάντο και με τι δεν πάει…)

    http://www.welldressedgreens.com
    http://www.welldressedgreens.com
  9. Wrap με σαλάμι και κασέρι για απαιτητικούς γευσιγνώστες. Αυτό είναι το τυλιχτό σάντουιτς που ξετρελαίνει το γιο μου και περιλαμβάνει τυρί κρέμα (τύπου philadelphia), λεπτοκομμένο σαλάμι, φέτες κασέρι και ντομάτα. Διαβάστε επίσης πώς να ετοιμάσετε τυλιχτό σάντουιτς με αραβική πίτα.
    wrap-sandwich
  10. Ρυζογκοφρέτες με γαρνιτούρα της επιλογής μας. Για κάτι ελαφρύ και θρεπτικό βάζουμε πάνω στις ρυζογκοφρέτες (τις απλές με το αλάτι) λεπτές φέτες μήλου, τυρί cottage, κανέλα και λίγο μέλι (μεταφέρεται καλύτερα σε τάπερ).

    http://www.sheknows.com
    http://www.sheknows.com
  11. Μπανανόψωμο ή αλλιώς banana bread. Το μπανανόψωμο είναι ελαφρύ κι άγλυκο κέικ με άφθονες μπανάνες, καρύδια και κανέλα.μπανανόψωμο
  12. Βάλτε το bento box στη ζωή σας! Το bento box είναι το γιαπωνέζικο lunch box με τις πολλές θήκες που κυκλοφορεί και σε πλαστική ποιότητα (εκτός από την ξύλινη με το λούστρο που βρίσκουμε στα ασιατικά εστιατόρια). Ετοιμάστε πλήρες γεύμα για τη δουλειά ή το σχολείο με ρύζι ή ζυμαρικά, ψάρι ή κρέας και ποικιλία λαχανικών ή αλλιώς γεμίστε το με φαγητό και σαλάτα που έχει περισσέψει από το προηγούμενο βράδυ. Εναλλακτικά, ετοιμάστε bento box με σάντουιτς, ξηρούς καρπούς, φρέσκα φρούτα και κομμένα λαχανικά για να έχετε ενέργεια όλη μέρα.

    http://www.workitoutcupcake.com
    http://www.workitoutcupcake.com
  13. Σπιτικό ψωμί, τυρί κι ελιές (έτσι απλά!). Φτιάξτε σπιτικό ψωμί με αλεύρι Ζέας (διατηρείται στο ψυγείο για όλη τη βδομάδα) ή σπιτικό ψωμί με ελιές και μυρωδικά ή αγοράστε κουλούρι Θεσσαλονίκης. Συνοδέψτε με ελιές κι ένα δύο κομμάτια τυρί (άντε και λίγη κομμένη ντομάτα) από το σπίτι.Σπιτικό ψωμί με αλεύρι ζέας
  14. Σπιτικά τυροπιτάκια κουρού. Αυτά τα σπιτικά τυροπιτάκια με ζύμη κουρού και γιαούρτι είναι χιλιοδοκιμασμένα και μπορείτε αφού τα ψήσετε να τα διατηρήστε στο ψυγείο για 4-5 μέρες ή να τα βάλετε άψητα στην κατάψυξη και να ψήνετε λίγα-λίγα κάθε μέρα.%cf%84%cf%85%cf%81%ce%bf%cf%80%ce%b9%cf%84%ce%ac%ce%ba%ce%b9%ce%b1-%ce%ba%ce%bf%cf%85%cf%81%ce%bf%cf%8d
  15. Γκουρμέ σάντουιτς. Τα σάντουιτς με τους κατάλληλους συνδυασμούς μπορούν να δώσουν μεγάλο γευστικό ενδιαφέρον στο κολατσιό μας γι’ αυτό ετοιμάστε γκουρμέ σάντουιτς όπως σάντουιτς με ομελέτα, με χωριάτικη, με σολομό, με μοτσαρέλα-ντομάτα και προσούτο-ρόκα κι ανανεώστε τη γεύση σας.

    https://myvacationhaven.com
    https://myvacationhaven.com
Rate